dinsdag 8 december 2015

Spataderen. ..

Weer een prachtig verhaal hoe breed inzetbaar de PowerStrips zijn en de werking ervan.
Hier zien jullie mijn spatader. Daarnaast had ik dus ook erg last van vermoeide been als ik gewerkt had en veel last van. Dus ik eindelijk de stap genomen om naar het ziekenhuis te gaan om de spatader weg te laten halen. Echo gehad bij de arts geweest ik heb dus onder bij mijn enkel ook een bult ik dacht dat het een soort vet bult was. Nou dat was het dus niet het is een ader die door mijn spier een gat heeft gemaakt omdat ik in 1999 een trombose been heb gehad. Maar het mooiste komt nog ik moest dus gaan betalen om die spatader en die bult weg te laten halen dat zou mij 1500 euro gaan kosten omdat het niet Medisch was maar Cosmetisch zou zijn. Dus geen operatie en wegspuiten van mijn spatader. Toen kwam ik in aanraking met de PowerStrips kijk wat een verschil. Het is niet alleen om de aderen te laten verdwijnen maar ik heb geen vermoeide benen meer. Daarbij had ik last van pijn aan mijn knie en lies nou daar heb ik dus ook geen last meer van. De PowerStrips geeft verlichtingen van pijnen een betere doorbloeding waarbij ik geen medicijnen voor hoeft te slikken alleen maar plakken. En het is een natuurlijk product.
Wat ben ik blij met mijn PowerStrips.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten