maandag 6 juli 2015

Prostaatklachten en Carpaal tunnel syndroom

Na een bezoek aan de gezondheidsbeurs in Enschede kreeg ik van .. een Powerstrip aangeboden omdat ik nogal veel chronische klachten had. Vooral de hoge bloeddruk die door middel van diverse medicijnen aardig onder controle is, maar ontzettend veel bijwerkingen hebben, spelen vaak parten. ’s Ochtends na inname van de medicijnen ben je vaak een aantal uren ziek, zwak en misselijk. Dan krijg je ook nog regelmatig te maken met verandering van medicijnen i.o.v. de zorgverzekeraar met vaak nog meer bijwerkingen. Na een paar dagen begon ik mij echt weer wat beter te voelen en vooral mensen in mijn directe omgeving viel het op dat ik veel actiever en vrolijker was. Ook mijn hartritme stoornissen (overslaan van het hart) zijn zo goed als verdwenen.
Ondanks dat ik toch zeer sceptisch ben in gebruik van alternatie geneesmiddelen (die ik jaren lang heb uitgeprobeerd) was ik totaal verrast in het positieve resultaat van deze pleisters.
Gezien het positieve resultaat ben ik het ook gaan uitproberen tegen mijn prostaat klachten (die ik al jaren heb) en daar ook de nodige medicijnen voorgeschreven krijg van mijn uroloog. Na een paar dagen viel mij op dat het plassen veel beter ging en de prostaatpijn zo goed als verdwenen was. Na ongeveer een week de Power Strips te hebben gebruikt ging het zo goed dat ik toen ben gestopt. Helaas begon na een dag of twee de pijn weer terug te komen en kon daardoor niet in slaap komen. Snel maar weer Power strips geplakt, en naar 15 minuten verdween de pijn weer waardoor ik snel in slaap viel. Nu plak ik om de 3 dagen een halve Power Strip (afbouwend) en dit gaat prima. “Vroeger was ik kampioen ver plassen” maar de laatste jaren moest ik iedere dag mijn schoenen poetsen. Met gebruik van de Power Strips hoeft dit maar een keer per week. Het andere (belangrijkere) voordeel is dat je geen pijn meer hebt en daardoor meer energie krijgt en dus een beter sociaal leven.
Ook mijn probleem CTS (Carpaal Tunnel Syndroom) in de beide polsen is grotendeels verdwenen. Na ongeveer een half uur nadat ik 2 kwartpleisters te hebben geplakt op de boven en onderkant van mijn linkerpols was het gevoel in mijn hand en vingers weer helemaal terug terwijl er in mijn rechter hand en vingers nog steeds geen gevoel was. Daarna ook maar mijn rechter pols voorzien van Powerstrips en het resultaat is gewoon “verbazingwekkend”.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten