dinsdag 7 juli 2015

Spataderen

Ervaringsverhaal: sinds een aantal maanden ben ik een trouwe gebruiker van de Powerstrips, heb er altijd minstens 1 op mijn onderrug maar meestal meer. Nu het te warm is voor een lange broek had ik besloten, na alle enthousiaste verhalen, om ook maar eens mijn spataderen, die ik al een aantal jaren heb, te gaan beplakken. Wat schetst mijn verbazing.........ze zijn al bijna weg!! De stoffen worden kennelijk opgenomen in je lijf en doen hun werk daar waar het nodig is. Nu nog kijken of er nog wat verandert als ik er echt op plak maar ik ben hier ook al heel tevreden mee!!

Maandagavond (6-7-2015)halve powerstrip geplakt net onder mijn bil.



Vandaag (14-7-2015) weer foto gemaakt zie het verschil in 2 dagen en mijn cellulites op mijn bovenbeen wordt minder dus nu ook andere kant beplakken.
 
En ik zag dat mijn ene bovenbeen ook slanker was geworden en de cellulites op die been ook minder werd. En ook geen vermoeide been meer na een hele dag staan en lopen. In de bovenbenen worden veel afvalstoffen opgeslagen, daar plakken werkt goed voor de ontgifting. En veel blijven drinken uiteraard, water dan he.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten