woensdag 1 juli 2015

Rugwervels

Nu werd mij gevraagd mijn verhaal hier te publiceren, welnu, ik heb een probleem. Dat probleem bestaat uit twee (misschien wel meer ondertussen) verschoven rugwervels. Vanaf mijn19/20e levensjaar heb ik

pijn in de rug en uitstraling ervan naar het linker been, vaak zo erg dat ik met 10 minuten staan moet gaan zitten anders val ik om.

Ik ben door .. in contact gekomen met de Powerstrips en vanaf 19 juni plak ik.... en ik blijf er bij plakken... ik heb sinds lange tijd weer eens afstanden gelopen (voor mijn doen) vorige week al eens 13 km, eergisteren 10 en gisteren 12 km... ik moest naar huis anders was ik doorgelopen... en wat denk je?? Ik voel niets... ja stijve benen.. Maar de pijn is weg ... Morgen, met die temperatuur, staat 16 km op het programma.... Peter, bedankt FGXpress bedankt... die wervels blijven verschoven, maar daar komt geen operatie..

3 juli om 12:33 Daad bij woord gevoegd, geen 16 km maar 14,5 gelopen vanmorgen.... en wat denk je ?? ik ben gestript gaan lopen en kom als een kievit zo fris weer aan.... geen centje pijn... niet in de rug, in de schouders of linker been..... nu lekker half uur bad in en dan weer plakken..... volgende week staat de 20 km op het programma... op naar de 50

4 juli om 17:19

Ik blijf mij verbazen over de powerstrips en blijf dit prediken.. als het ware... drie weken geleden niet kunnen denken dat ik ooit nog eens een langere wandeling of mars dan 5 km zou kunnen doen... gisteren 14 km gesjouwd...vandaag ondanks de hitte de kroon op de week... de 20 KM .... vroeg vertrokken, lekker weertje, leuke mensen die je gedag zeggen, enkeling een praatje..... kort want je moet door.... prachtige wandeling zonder een centje pijn... ik blijf plakken

 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten